niedziela, 12 lutego 2017

Kubeczki na farbę 16mm


Ostatnio całkiem przypadkiem namierzyłem po przystępnej cenie chore ilości kubeczków na farbę, w sklepie dla tatuażystów. Za 500 sztuk zapłaciłem 26 PLN, w sumie nabyłem ich 1000. Rozmiarowo nie są duże. Wielkości mniej więcej naparstka, pojemności na oko jakieś 2 ml. Czyli super nadają się do mieszania niewielkich ilości farb i washy do aerografu. Nie jest to może aż tak wygodne jak zwykły kieliszek do wódki, ale zdecydowanie bardziej ekonomiczne. No i za niewielkie pieniądze można kupić stojaczek pod takie kubeczki (lub relatywnie łatwo zrobić samemu), dzięki czemu pod ręką możemy mieć cała paletę gotowych mieszanek.  

Opakowanie: 100 sztuk



Rozmiary mogą zniechęcać, ale zawsze można kupić ciut większe. Ja tam z zakupu jestem szalenie zadowolony i szczerze polecam takie rozwiązanie.

5 komentarzy:

  1. Przyznam, ze w całym wpisie najbardziej zaintrygowała mnie skrytka na korki analne :) chciałbym zapytać, ale trochę sie boje poznać prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrytka powyżej też prezentuje się interesująco, tym bardziej, że tylko pierwszy człon (hehehe) nazwy jest czytelny :>

      Usuń
    2. CHobbit Unexpected Journey, to akurat było proste ;)

      Usuń
    3. Bitsy, których przeznaczenie ciężko odgadnąć ;) Czyli uj wie.
      A korki analne to korki analne. W tym wypadku wszelkie formy granatów, pocisków etc ;)

      Usuń
    4. Zabiliście mnie tą dyskusją :)

      Usuń