piątek, 13 stycznia 2017

Tufty mchu



Kolejny, szybciutki tips na szabas. Dziś rzecz bardzo fajna, już przeze mnie wklejana na grupę Bejcą i Pędzlem, ale szkoda by było, gdyby przepadło. Jakiś czas temu w sklepie tym tu, kliknij sobie. wyhaczyłem tufty od MiniNatur i to nie byle jakie, bo tufty mchu. Czemu to jest takie fajne? Ano weźcie sobie figurkę w skali 28mm i przyłóżcie do podstawki ten mech. Będzie wyglądał jak trawa i to dużo naturalniej niż tufty trawy, które w porównaniu wizualnym wyglądają bardziej jak jakieś krzaki. Fajne są, dużo ich i są niedrogie. Szczerze polecam. 

7 komentarzy:

  1. To bardziej reklama niż tips... ale i tak mech wygląda spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym coś z tego miał, to by była reklama. Ale ok, jest to produkt konkretnej firmy (bo nawet nie wiem czy ktoś inny takie robi) z podlinkowanym konkretnym sklepem (bo akurat tam znalazłem i tam kupiłem). MiniNatur, gdzie moje pieniądzory?! :P

      Usuń
    2. A więc - to gorzej niż reklama. To reklama za darmo!

      Usuń
    3. Dwa słowa. Ambasador marki :p

      Usuń
    4. Prawdziwy Izraelita nie wymawia ich na głos ;)

      Usuń
  2. Chyba się w końcu skuszę, dotychczas sam bawiłem się tym sianem tylko które luzem się kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tufty to jednak oszczędność czasu i energii. No chyba, że sam umiesz lepiej i masz czas :)

      Usuń