sobota, 17 grudnia 2016

Metalowe pędzle



Ostatnio ktoś pytał skąd wytrzasnąłem metalowy pędzelek do zdzierania farby przy pomocy chipping medium. Ciężko było mi odpowiedzieć, bo kupowałem go jakoś chyba początkiem roku, a faktura za zakup rozpłynęła się jak łzy w deszczu. Strzelam, że to było zamawiane w Jadarhobby, może w Szał-arcie. Tak czy inaczej, robiłem research i... pustka. Nigdzie w polskich internetach nie mógłbym kupić Kolibri 92300 S, bo o ten konkretny pędzelek chodziło. Podobnych też nie było. O sprawie zapomniałem do wczoraj, gdy w bielskiej Juli na Sarnim Stoku znalazłem zestaw narzędzi pomocniczych do lutowania. Opakowanie sześciu sztuk, różnych narzędzi, które mogę wykorzystywać przy pracy z masami modelarskimi kosztowało jakieś ~17 PLN. A teraz sobie spójrzcie na dwie końcówki z zestawu. Cóż, mają takie samo zastosowanie jak pędzelek Kolibri. I to taniutko, aczkolwiek sam pędzelek kosztował może kilka złotych. A jak nie macie w pobliżu Juli, to sprawdzajcie w sklepach dla elektryków.     

6 komentarzy:

  1. Pędzle do malowanie true metalic metal! :D
    Dla prawdziwych twardzieli! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla prawdziwych twardzieli to są szczoty do wiertarek udarowych :P

      Usuń
  2. To ja tego szukałem i do nieco innego zastosowania. Mianowicie dobrze się tym też korek pod podstawki do figurek obrabia aby nei było takich "warstw" widocznych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obrabiania korka to może być za delikatne. Lepszy byłby chyba dremel z frezem odpowiednim

      Usuń